گارانتی رسمی لنوو

Flex 2 یک نوت بوک مقرون به صرفه تبدیل شونده است که با چرخش 300 درجه در دو حالت کلاسیک لپ تاپ و حالت ایستاده، مورد استفاده قرار می گیرد. زمانی که شما در حال تایپ و کار روی آفیس و اسناد هستید و به کیبورد نیاز دارید می توانید از حالت کلاسیک لپ تاپ (Laptop Mode) استفاده کنید و در عین حال از صفحه نمایش لمسی لذت ببرید. اما وقتی روی نرم افزارهای لمسی کار می کنید یا در حال تماشای عکس و فیلم هستید می توانید صفحه نمایش Flex 2 را 300 در جه برگردانید و دستگاه را به صورت ایستاده (Stand Mode) استفاده کنید.

همچنین کاربران می توانند از مزایای تجربه لمسی سیستم عامل ویندوز 8.1 در هر دو حالت صفحه نمایش لمسی با پشتیبانی از 10 انگشت بهره مند شوند. این مدل نسبت به نسل قبلی به مراتب بهتر ساخته شده و ویژگی های آن ارتقا یافته و اپتیکال درایو به آن اضافه شده است.

بر اساس این گزارش، صفحه نمایش 15.6 اینچی این دستگاه با کیفیت Full HD و رزولوشن 1920x1080 ساخته شده است و وضوح بالایی را در زمان تماشای فیلم به شما می دهد. در قلب این نوت بوک پردازنده نسل چهارم اینتل یعنی Core i7-4510U به کار رفته که به همراه چهار گیگابایت کارت گرافیک نسل هشتم انویدیا یعنی Geforce GT840M کارایی فوق العاده ای در اجرای نرم افزارها و بازی های سنگین به شما می دهد.

از دیگر مشخصات فنی Flex 2 که با گارانتی آوات به بازار عرضه می شود، می توان به 8 گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد. همچنین این نوت بوک لنوو به صفحه کلید AccuType با نور پس زمینه مجهز شده است که این کیبورد ارگونومیک تایپ را برای شما آسان می کند و خطا را در تایپ تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. Flex 2 دارای تاچ پد چند لمسی و چند منظوره است که یک تکه ای و شیک طراحی شده است.

این دستگاه دو حالته، مجهز به اسپیکر استریو است که به نسخه دوم فناوری Dolby Advance Audio مجهز شده و کاربران می توانند صدای فیلم، بازی و موسیقی را با شفاف تر دریافت کنند.